.

.

domingo, 5 de julio de 2009

Amor de mi vida me heriste me has destrozado el corazón y ahora me dejas.Amor de mi vida¿no lo puedes ver?tráelo de vuelta,tráelo de vuelta no me lo quites,porque no sabes lo que significa para mí.Amor de mi vida no me dejes has robado mi amor,ahora me abandonas.Amor de mi vida¿no lo puedes ver?tráelo de vuelta,tráelo de vuelta no me lo quites,porque no sabes lo que significa para mí.No recordarás cuando esto este derribado y todo quede de paso.Cuando envejezca estaré ahí a tu lado para hacerte recordarcómo aún te amo,aún te amo.

1 comentario:

  1. I know a very interesting rpg game worldfowarcraft. A lot of my friends are playing this game. They need more wow gold to make their hero in game more powerful, more attractive and more charming. They use wow gold to buy more powerful equipments. They told me they often buy wow gold from Masswowgold , since Masswowgold provide cheap wow gold and good service to players. Now, masswowgold is offering consumer cards to old customers. Customers will save much more money when they buy wow gold with consumer cards . Customers also can earn money through our affiliate program .


    Some of my friend also play other games, like silkroad online gold , Lineage 1 adena , SRO GOLD and silkroad gold . They often buy the gold from Supgold, also a very professional gold selling site. Players can buy cheap SRO gold , wow gold and silkroad gold there.
    新需能
    新需能电池
    电动车电池
    电动车蓄电池
    电瓶车蓄电池

    ResponderEliminar